Dans <33

Sitter och har precis kollat klart på fångarna på fortet med min lillesyrra. Hade dans idag det var hur kul som helst. <33

Här är bilder från farmors kalas:

Min otroligt söta kusin Josefin! :D <33

Min otroligt söta kusin Emma! Haha xD

Lille söta Fillevippen! (Filippa) Alla 3 e syskon.

Systrar och kussar.
Längst upp från vänster: Jessica, Josefin, Celine
Malin, Emma, Filippa,Sandra
Kamera: Jag! xD

Malin, lika söt som alltid!
Det var alla bilder från kalaset.


Mina kaniner.
Från vänster:killen Timmy, tjejen Bailey
Ska kanske ha den här bilden i en fototävling på idas blogg (idaskoglar.blogg.se)


Natti natti
Puss/Sabbe

Städa bajs! xD

Idag gick brandalarmet igen. Det går typ minst 2 gånger per månad.
Aja vi hade musik idag med våran nya musiklärare. Vi fick sjunga en asrolig sång som handlade om att Selma Lagerlöf ramlade ner i en ravin :D Fast Uno (vår musiklärare) fick ryck och skrek: HÅLL KÄFTEN! när några killar pratade. Det var oventat men lite kul! :D
Ska städa kaninburen nu så jag skriver mer efter dansen.
Puss/Sabbe

CP-data

Hejsan allihopa. Min dator cpade igår så kunde inte skriva.
Men igår så var jag med mina kusiner Olle och Jocke. Jag och Olivia (olle) ville se karate kid i Kista men ingen kunde skjutsa oss så vi spelade in en ascool film, eller den kommer att bli ascool när alla effekter är klara. Vi kommer nog att lägga ut den på youtube när den e klar så jag skriver en länk sen. Filmen är till Tom och Bill Kaulitz, tvillingarna från Tokio hotel. <33 De fyller år på onsdag. :)
Nu måste jag fixa mig. Skolan börjag kl. 9.00.

Ps. ikväll har jag dans :D <33

Puss/Sabbe

Vaknade typ kvart i 8

E lite trött. Jag vaknar jättetidigt nu även på helgen. Det e lite störande.
Om 10 min börjag All of us som jag ska se på 6:an. Ska antingen följa med mamma och moster till ikea eller vara med mina kussar idag tror jag. :D
Det här var min outfit på farmors kalas:

lite dålig bild då men jag såg iallafall ut såhär!

Puss/Sabbe

Kul kalas!

Hellu!

Det var kul på kalaset. God mat, jättegott fika (cheesecake, marängtårta och kladdkaka) och jätteroliga kussar!
Har tagit massa kort men har inte hunnit föra över dem till datan. Gör kanske det imorgon. Vi ville hitta på nåt kul till farmor så vi kom på en asrolig sång. xD Sen hittade vi på fler roliga sånger. Vi hade kul ett tag sen blev alla sura och ledsna och det blev kaos! Jag kan seja att vi var 8 kussar som ville vara med att hitta på. Det går inte alltid som man tänkt sig. Jag som är älds av kussarna hade många bra idéer men dom små hade andra planer...
Har typ inget batteri kvar men jag skriver några inlägg imorgon. Då ska jag försöka lägga in bilder från kalaset och på mina kaniner :D

Puss/Sabbe

Måste handla mat!

När jag vaknade idag kl. 7.42 så spelade jag lite på min ipod. Sen gick jag ut till våra 2 kaniner Timmy och Bailey (en hane och en hona) för att ge dom mat. Då upptäckte jag att maten var slut! Men som tur var hittade jag en påse med lite lite mat i. Vi ska handla mer mat till dom idag! 
Idag så är det också kalas för min farmor som fyller 65 :) Vi ska dit kl. 3 och äta lunch och sen fika. Mina kussar som bor i Nacka kommer dit! :D Det är ju inte så ofta man träffar dom.
Nu ska jag gå ner och äta frukost. Bloggar mer efter kalaset. Då kanske jag har lite bilder också!
Puss/Sabbe

Gröt är kladdigt!

Tjena!

Idag hade vi aktivitetsdag i skolan. Det var kul men jättekladdigt!
På vår station fanns det 3 hinkar. I första hinken låg det vatten och tvål, i andra hinken var det vatten och mjöl. I tredje hinken var det havregrynsgröt. I hinkarna låg det också kulor. Man skulle stoppa ner händerna och få upp så många kulor som möjligt på 5 sekunder per person. När allt var slut låg det gröt på hela marken där vi hade varigt. Lärarna blev lite sura men, men det får man ta när det kladdade så mycket. Vår grupp skulle egentligen ha en annan station men en viss person envisades med att ha gröten så det blev det. Efteråt sa han att det inte ens va kul. Då blir man lite irriterad...
Har tyvärr inga bilder från det men ni kan få några på mig istället! (hehe) xD


A big bubble!

Me, me, me and me! :D

Me x 4 igen...

...och igen! haha xD

Coolers, haha!

I really love this! Min kusse har gjort den. Den e såå snygg. JB<33

Sista bilden!

Skriver ikväll osså,
Puss/Sabbe


Godmorgon!

Godmorgon alla sömntutor och morgonpigga!

Jag e fortfarande sjuk men ska försöka gå i skolan idag. Det är ju aktivitetsdag!
Vill så gärna gå. Vi får se om jag gör det eller inte.
Jag har egentligen dans idag men jag tror inte att jag ska gå på den.
Idag får jag försöka leva på hostmedecin och halstabletter xD



Puss/Sabbe


Godnatt!<33

Hola!

Började se en film idag (Avatar) så jag ska se mer på den nu. Därför sejer jag godnatt nu.

Godnatt!
Många pussar från Sabbe <33

Bilder från dagen

Hejsan här kommer lite bilder från idag!
Jag sitter hemma, är sjuk och dricker en kopp te.
Jag som dricker en stor kopp tropiskt te med honung och mjölk. Te är bra när man har ont i halsen!

Man kan faktiskt ta coola, roliga och glada bilder även fast man mår skit!
Man måste ju se bra ut framför kameran även fast man är sjuk!

Haha det ser ut som att jag har kort hår!  Skulle jag passa i den frisyren?? Kommentera!
Haha, det ser ut som att jag har kort hår! Skulle jag passa i den frisyren?? Kommentera!

Min frukost, eller halva min frukost. XD
Här är min frukost, eller halva iallafall! xD

En kopp tropiskt te med honung och mjölk sitter alltid fint när man har ont i halsen.
Mitt goda te.

Här kommer lite roliga bilder!





Lalalalala!


Man måste låta ilskan komma ut!

















Såhär skulle jag sett ut om båda mina sidor såg likadana ut. :D

Det var alla bilder för denna gång!

Puss/Sabbe

Kommentera!

Jag vill ha så mycket kommentarer som möjligt, så kommentera!! <33
Puss/Sabbe

Godmorgon!

Hejsan allihop!

Har nyss vaknat av att min väckarklocka ringde!
Jag kommer nog inte att gå i skolan idag för att jag är förkyld:( Vi som skulle till kvarnbadet med klassen idag.
Jag hoppas iallafall att jag kan gå imorgon (men jag tror inte det) för då är det en aktivitetsdag på skolan som 6:orna ordnar (alltså vi) Det ska vara 11 stycken olika stationer, t.ex. Kasta pil, hoppa säck, kasta ner burkar och mycket mycket mer. De flesta är lite svåra att förklara. (hehe:p)
Om jag är hemma skriver jag nog fler inlägg under dagen :D

Puss/Sabbe

Hellu!

Hejsan alla läsare!
Har äntligen skaffat blogg (som ni kanske ser)

Jag har typ blivigt sjuk :( Har ont i halsen och är hostig.

Idag så var det skola. Vi hade matte, NO, SO och språk. Jag har valt spanska:) Jag tror att vi hade nåt mer men jag kommer inte på vad det var.
Skriver kanske nåt mer imorgonbitti om jag hinner.

Puss /Sabbe

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0