CP-data

Hejsan allihopa. Min dator cpade igår så kunde inte skriva.
Men igår så var jag med mina kusiner Olle och Jocke. Jag och Olivia (olle) ville se karate kid i Kista men ingen kunde skjutsa oss så vi spelade in en ascool film, eller den kommer att bli ascool när alla effekter är klara. Vi kommer nog att lägga ut den på youtube när den e klar så jag skriver en länk sen. Filmen är till Tom och Bill Kaulitz, tvillingarna från Tokio hotel. <33 De fyller år på onsdag. :)
Nu måste jag fixa mig. Skolan börjag kl. 9.00.

Ps. ikväll har jag dans :D <33

Puss/Sabbe

Kommentarer
Postat av: Olivia <3 Bill :D

Men din bajsprutt ;)

Lägg ut bilderna från oss sen också!

¨puss puss !

2010-08-30 @ 21:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0