Bilder från dagen

Hejsan här kommer lite bilder från idag!
Jag sitter hemma, är sjuk och dricker en kopp te.
Jag som dricker en stor kopp tropiskt te med honung och mjölk. Te är bra när man har ont i halsen!

Man kan faktiskt ta coola, roliga och glada bilder även fast man mår skit!
Man måste ju se bra ut framför kameran även fast man är sjuk!

Haha det ser ut som att jag har kort hår!  Skulle jag passa i den frisyren?? Kommentera!
Haha, det ser ut som att jag har kort hår! Skulle jag passa i den frisyren?? Kommentera!

Min frukost, eller halva min frukost. XD
Här är min frukost, eller halva iallafall! xD

En kopp tropiskt te med honung och mjölk sitter alltid fint när man har ont i halsen.
Mitt goda te.

Här kommer lite roliga bilder!





Lalalalala!


Man måste låta ilskan komma ut!

















Såhär skulle jag sett ut om båda mina sidor såg likadana ut. :D

Det var alla bilder för denna gång!

Puss/Sabbe

Kommentarer
Postat av: milla

kul!

Ja, du skulle passa i kort hår:)

2010-08-26 @ 17:16:54
Postat av: Kussen ;)

Kolla! Det är inte bara jag som tycker att du ska klippa dej sådär!! Snälla snälla snälla snälla klipp dig sådär! Den där frisyren + lite hårsprej eller mousse blir skitbra!!! :D <333

2010-08-28 @ 13:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0