Pluggar

Sitter och pluggar NO. Vi har prov imorgon.  :S



Jag är inte nervös inför provet men inför lörda'n. Då är det tävling!! :S <33
Det ska bli roligt men jag e ganska närvös och det blir bara värre! Vi åker typ kl. 7 på morgonen. Det tar lite längre än 2 timmar att åka dit. HATAR ATT ÅKA BIL. Jag blir alltid åksjuk! :(
Nej nu ska jag inte tänka mer på det. Klockan 5 har jag dans. Sen ska jag hem, äta, plugga, plugga, plgga, plugga och plugga. Jag ska se till att inte ha så många fel imorgon.
Nu ska jag byta om til danskläder så man är lite redo iallafall.
Puss/Sabbe

Kommentarer
Postat av: Jossan

Ofta du HATAR att åka bil? :S

det e ju fett nice :)

PS: din blogg e fett nice ;)

2010-09-25 @ 10:48:21
URL: http://jowow.blogg.se/
Postat av: Me

Jag mår alltid illa när jag åker långt! Det e inte nice. Kul att du gillar min blogg!

2010-09-29 @ 16:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0