Förlåt, förlåt, förlåt...

...förlåt, förlåt!
Jag vet att jag inte har skrivit på nästan en vecka!

Jag har varit såå koncentrerad på dansen isället. Igår var det tävling. Det gick värre än skit. Jag är INTE nöjd. Vet inte vilken plats jag kom på men jag åkte ut direkt. Jag är arg, sur, ledsen och besviken. Aja, det var kul när man dansade iallafal :P På vägen hem stannade vi på MAX. Det var gott. Tog en maxbox med en lyxshake, choklad. Det var mkt gott men orkade inte allt. Lyxshaken var godast. Ett tips till alla er!
Är såå trött nu. Haha, somnade halv 10 igår. Då kan ni nog förså hur trött man är efter en 2 timmars resa till Kungsör, 3 min dans på golvet, en halvtimmes dans på sidan om, några timmars hög musik och 2 timmars hemresa...
Idag är det kalas hos min faster. Pallar inte det men måste :(
Ska kolla lite repris från dansfeber nu.
Puss/Sabbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0