Sandra <33

Idag var jag med Sandra <33
Först tog hon bilder på mig som jag ska ha på min header :). Sen gick vi till Bällstaberg och träffade Ida, Amanda, Nathalie och en tjej som hette Blanca tror jag :S. Alla skulle typ gå så det blev bara jag, Ida och Sandra. Ida väntade på hennes kompis Erik som skulle komma med tåget. När vi skulle gå över till andra sidan av tåget så träffade vi Emma, Madde, Madde och Bella. Sen kom Erik och vi pratade lite. Jag var tvungen att hämta mina väskor hos Sandra eftersom jag har dans 5 och skulle vara hemma halv 4. Jag hann vara med alla lite till när jag hade hämtat de. Sen cyklade jag hem och nu sitter jag och bloggar. Det var det jag gjorde idag ;)
Skriver mer sen om ja hinner.
Puss/Sabbe


Bild från imorse xD

Kommentarer
Postat av: milla

hoppas att du mår bra i grekland!!

P.S det var väl i grekland?

2010-10-14 @ 17:16:41
Postat av: Olivia

Heej gullet!

Hur vare i Grekland ? :D<333

2010-10-18 @ 19:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0