Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!! <33

Hej!!
Har inte kunnat skriva för jag var på Kreta i en vecka! <33 (Vi var där för 2 år sen också. Det var Nice)
Det var 25-30 grader varmt. Mkt skönt. Jag solade 24/7 och badade alla dagar utom en tror jag. Det var kallt i poolen de första dagarna men det blev varmare. Havet var varmt. Det var god mat och goda desserter. Jag känner mig tjock som en ballong. Jag tror vi åt nästan hela tiden. Det kändes så iallafall. Vi hade all inclusiveså vi kunde bara hämta det vi ville ha. Störde mig jätte mycket på att jag inte kunde blogga. På kvällarna var det bra shower som vi tittade på med en drink i handen. Nice, nice!
Nu måste jag göra läxa men jag lägger upp bilder från resan i veckan om jag hinner.

Puss <33

Kommentarer
Postat av: Littlemonkeys

Vilken fin blogg! :D



Just nu har vi en veckans - blogg tävling, vinnaren dras på fredag - så passa på att anmäla dig!



Ha det så bra, kram Littlemonkeys :)

2010-10-19 @ 15:12:53
URL: http://littlemonkeys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0