Haha!! xD

Jag har rekord i bloggläsare. Det borde vara nåt fel på mig eller min blogg... Jag har bara 10 läsare!! Och det är rekord..
Tipsa om min blogg till andra och skicka gärna in tips ifall att jag kan ändra nåt i min blogg så att den blir mer intressant!

Nu kommer ett heelt annat ämne...

Asså, jag är verkligen kär. Killen jag gillar vet om att jag gillar honom men jag vet inte om han gillar mej. Vad ska jag göra?? Är det någon som har varit i samma situation som jag så  kommentera och ge mig tips. Snälla!! <33

Ikväll blir det Idol och lite fredagsmys. Mysigt! (haha! xD)

Puss/Sabbe


Kommentarer
Postat av: Anonym

asså ett tips är att kommentera en känd bloggares blogg! typ som kissies, kenzas och fokis och dessies! skriv typ: gillar din blogg, kolla jätte järna in i min blogg!

bara tips!

pösss!!

2010-10-01 @ 20:03:12
Postat av: Me

Okej. Tack!

2010-10-03 @ 08:21:17
URL: http://ssabbe.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0