Gästinlägg...WOHOO!

Cha cha folket, Olivia här ! ;D
För er som inte vet det så är jag Sabinas kusin :)
Idag fyller hon 12 år, WOHOO GRATTIS TJEJEN! ....Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva....bra bloggare jag är XD
Ba..HEJ BLOGGEN! och sen ba...... *snark* ? hahah kanske inte precis ngt jag ska satsa på :P Men då måste jag ju satsa på ngt annat, hmmmm, jag kan bli...KATT-TÄMJARE!!! eller börja spela saxofon ? Jag vet inte :O
Nu behöver jag eran hjälp alla läsare ;) saxofonist eller katt-tämjare, vad tycker ni?? :D
Jag har en råtta på min balkong, han heter Boris och är 24 år. Jag har inga vänner så jag brukar alltid prata med honom. Han är en väldigt bra lyssnare :') Pussen på dig Boris! fast egentligen heter han Birgitta, men det är en hemlighet så säg inte det till någon! NEJ NU BERÄTTADE JAG JU HANS HEMLIGHET!! :O DUMMA MIG!!

Nä nu ska jag sluta skriva innan det går överstyr :S

PUSS TILL ALLA MÄNNISKOR! :D<333
och bara så att alla vet så är TOKIO HOTEL BÄST!!<333333

WOHOOOO FRÅN OLIVIA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0