Oooooooooooooops!!

Haha! Jag har inte skrivit på typ 2 veckor!
Jag har verkligen inte hunnit. Jag har dansat, varit med kompisar, kalas, läxor, kompis, läxor, dans, kompis dans osv.
Jag blev irriterad på mig själv för att jag inte har hunnit det! Nu var jag tvungen att skriva ett inlägg även fast jag inte hade tid xD
Idag var jag med min kompis Linnéa. Hon lärde mig en sak på piano. Hon och jag ska spela på juluppvisningen i skolan! Hon spelar sax och jag kompar på pianot. Det ska bli roligt, men läskit. Det är för hela skolan :S

Idag var jag hos tandläkaren. Våren 2012 ska jag dit igen. Då får jag veta om jag får tandställning eller ej, vilket jag troligen får. Om jag får så ska jag ha tågräls. (Längtar, men ändå inte...)

Igår målade jag fransk manikyr. Det blev inte jättebra men det får duga.
Nu måste jag göra läxa. :(
See you later!

Puss/Sabbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0